ФОРМУВАННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ПОЗИЦІЇ УНІВЕРСИТЕТІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18879Ключові слова:
інклюзивне лідерство, громадянська позиція, інклюзивне прийняття рішень, дистанційне навчанняАнотація
Проаналізовано практичні аспекти забезпечення громадянської позиції ЗВО у процесі дистанційного навчання. Висвітлено реалізацію онлайн-програми «Формування громадянської позиції університетів: інклюзивний підхід до прийняття рішень». Визначено актуальні проблеми ролі університетів у суспільстві, стратегії формування їх стратегій впровадження інклюзивного підходу до прийняття рішень, сприяння розвитку кар’єри студентів, інтернаціоналізації освіти в процесі дистанційного навчання.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-08-26
Як цитувати
Супрун , Д. (2024). ФОРМУВАННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ПОЗИЦІЇ УНІВЕРСИТЕТІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(4), 44–55. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18879
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.