ФОРМУВАННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ПОЗИЦІЇ УНІВЕРСИТЕТІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18879

Ключові слова:

інклюзивне лідерство, громадянська позиція, інклюзивне прийняття рішень, дистанційне навчання

Анотація

Проаналізовано практичні аспекти забезпечення громадянської позиції ЗВО у процесі дистанційного навчання. Висвітлено реалізацію онлайн-програми «Формування громадянської позиції університетів: інклюзивний підхід до прийняття рішень». Визначено актуальні проблеми ролі університетів у суспільстві, стратегії формування їх стратегій впровадження інклюзивного підходу до прийняття рішень, сприяння розвитку кар’єри студентів, інтернаціоналізації освіти в процесі дистанційного навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-08-26

Як цитувати

Супрун , Д. (2024). ФОРМУВАННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ПОЗИЦІЇ УНІВЕРСИТЕТІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(4), 44–55. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18879

Номер

Розділ

Статті