МАТЕМАТИЧНІ СЕРВІСИ ТА ХМАРНІ РІШЕННЯ: ЕФЕКТИВНА ТРАНСФОРМАЦІЯ ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ

Автор(и)

  • Олег Олійник Національний авіаційний університет https://orcid.org/0000-0003-1564-0214
  • Світлана Олійник Опорний заклад освіти Кожанський ліцей-гімназія
  • Олена Гришко Національний авіаційний університет https://orcid.org/0009-0003-7720-6357
  • Вікторія Варивода Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17787

Ключові слова:

якісна організація викладання математики, ефективна трансформація викладання математики, математичні програмні середовища, хмарні сервіси математичного спрямування

Анотація

У даній статті досліджено питання якісної організації процесу викладання математики в навчальних закладах освіти, зосередившись на адаптації математичних сервісів. Запропоновано та описано алгоритми дослідження процесу адаптації математичних сервісів з метою їх використання у викладанні математики в навчальних закладах освіти. Розглянуто відомі математичні програмні середовища, такі як MATLAB, Wolfram Mathematica, MathCAD, GeoGebra, а також хмарні сервіси, зокрема Wolfram Alpha та PhET Interactive Simulations. Проведено порівняльний аналіз цих продуктів з точки зору їх адаптації для вивчення математики в навчальних закладах освіти. Розглянуті алгоритми рекомендовано як альтернативний варіант для ефективного вибору математичних сервісів з метою покращення якості процесу викладання математики в навчальних закладах освіти. Аналіз та порівняння різних математичних сервісів забезпечує більш обґрунтоване рішення при їх виборі, враховуючи потреби навчального процесу та вимоги конкретного навчального закладу. Отримані результати можуть бути корисними для викладачів та вчителів математики навчальних закладів освіти, які здійснюють пошук сучасних інформаційних технологій для використання у навчальному процесі.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-08-09

Як цитувати

Олійник , О., Олійник , С., Гришко , О., & Варивода , В. (2023). МАТЕМАТИЧНІ СЕРВІСИ ТА ХМАРНІ РІШЕННЯ: ЕФЕКТИВНА ТРАНСФОРМАЦІЯ ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(3), 271–280. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17787