ЗМІНА ПАРАДИГМИ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ ТА ЇЇ ВІДОБРАЖЕННЯ У РОЗВИТКУ АНДРАГОГІКИ ЯК НАУКИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17785Ключові слова:
андрагогіка, концепція, навчання, освіта дорослихАнотація
У статті розглянуто результати теоретичного аналізу існуючих змін парадигми освіти дорослих та їх відображення у розвитку андрагогіки як науки. Викладено особливості освіти дорослих як чинника розвитку суспільства в умовах глобалізаційних та євроінтеграційних процесів, а також встановлено, що провідною метою освіти і навчання впродовж життя було і залишається зосередження на всебічному розвитку дорослої людини.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-08-09
Як цитувати
Матульчік , Ю. (2023). ЗМІНА ПАРАДИГМИ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ ТА ЇЇ ВІДОБРАЖЕННЯ У РОЗВИТКУ АНДРАГОГІКИ ЯК НАУКИ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(3), 243–248. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17785
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.