ЗМІНА ПАРАДИГМИ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ ТА ЇЇ ВІДОБРАЖЕННЯ У РОЗВИТКУ АНДРАГОГІКИ ЯК НАУКИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17785

Ключові слова:

андрагогіка, концепція, навчання, освіта дорослих

Анотація

У статті розглянуто  результати теоретичного аналізу  існуючих змін парадигми освіти дорослих та їх відображення у розвитку андрагогіки як науки. Викладено особливості освіти дорослих як чинника розвитку суспільства в умовах глобалізаційних та євроінтеграційних процесів, а також встановлено, що провідною метою освіти і навчання впродовж життя було і залишається зосередження на всебічному розвитку дорослої людини.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-08-09

Як цитувати

Матульчік , Ю. (2023). ЗМІНА ПАРАДИГМИ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ ТА ЇЇ ВІДОБРАЖЕННЯ У РОЗВИТКУ АНДРАГОГІКИ ЯК НАУКИ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(3), 243–248. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17785