ДИСТАНЦІЙНА ОСВІТА В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ ТА НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ФЕДЕРАТИВНІЙ РЕСПУБЛІЦІ НІМЕЧЧИНА НА ПРИКЛАДІ ПЛАТФОРМИ MICROSOFT TEAMS
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17342Ключові слова:
дистанційна освіта, диджиталізація освіти, Microsoft TeamsАнотація
У статті розглянуто функціональності та особливості використання платформи Microsoft Teams для дистанційного навчання у шкільній системі Федеративної Республіки Німеччина. Під час аналізу використовувалися прямі приклади найбільш частіших використовуваних функцій платформи. Особлива увага приділяється розгляду взаємодії «Викладач – Учень» а також «Адміністрація навчального закладу – Співробітники».
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-02-24
Як цитувати
Сучкова , С., & Сучкова , О. (2023). ДИСТАНЦІЙНА ОСВІТА В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ ТА НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ФЕДЕРАТИВНІЙ РЕСПУБЛІЦІ НІМЕЧЧИНА НА ПРИКЛАДІ ПЛАТФОРМИ MICROSOFT TEAMS. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(2), 376–383. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17342
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.