ДИСТАНЦІЙНА ОСВІТА В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ ТА НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ФЕДЕРАТИВНІЙ РЕСПУБЛІЦІ НІМЕЧЧИНА НА ПРИКЛАДІ ПЛАТФОРМИ MICROSOFT TEAMS

Автор(и)

  • Світлана Сучкова Інтегрована старша середня школа та Європейська державна школа в Берліні https://orcid.org/0000-0001-9182-1880
  • Олена Сучкова ПрАТ «ВНЗ «МАУП» Центр дистанційного навчання «Черкаський інститут» https://orcid.org/0000-0002-1082-3604

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17342

Ключові слова:

дистанційна освіта, диджиталізація освіти, Microsoft Teams

Анотація

 У статті розглянуто функціональності та особливості використання платформи Microsoft Teams для дистанційного навчання у шкільній системі Федеративної Республіки Німеччина. Під час аналізу використовувалися прямі приклади найбільш частіших використовуваних функцій платформи. Особлива увага приділяється розгляду взаємодії «Викладач – Учень» а також «Адміністрація навчального закладу – Співробітники».

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-02-24

Як цитувати

Сучкова , С., & Сучкова , О. (2023). ДИСТАНЦІЙНА ОСВІТА В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ ТА НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ФЕДЕРАТИВНІЙ РЕСПУБЛІЦІ НІМЕЧЧИНА НА ПРИКЛАДІ ПЛАТФОРМИ MICROSOFT TEAMS. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(2), 376–383. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17342

Номер

Розділ

Статті