ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ В УКРАЇНІ В УМОВАХ КАРАНТИНУ COVID-19: ПРОБЛЕМИ ТА ПОТРЕБИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.15772Ключові слова:
освіта, дистанційне навчання, педагогічна майстерність, цифрова компетентністьАнотація
У статті розглядаються проблеми та потреби вчителів під час організації дистанційного та змішаного навчання в умовах карантину COVID-19. У роботі використані та порівняні результати двох онлайн-опитувань, що проводилось авторами у квітні 2020 р і січні 2021р.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-09-02
Як цитувати
Іванюк, І. В., & Овчарук, О. В. (2021). ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ В УКРАЇНІ В УМОВАХ КАРАНТИНУ COVID-19: ПРОБЛЕМИ ТА ПОТРЕБИ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(1), 164–167. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.15772
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.