ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ В УКРАЇНІ В УМОВАХ КАРАНТИНУ COVID-19: ПРОБЛЕМИ ТА ПОТРЕБИ

Автор(и)

  • Ірина Володимирівна Іванюк Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України https://orcid.org/0000-0003-2381-785X
  • Оксана Василівна Овчарук Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України https://orcid.org/0000-0001-7634-7922

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.15772

Ключові слова:

освіта, дистанційне навчання, педагогічна майстерність, цифрова компетентність

Анотація

У статті розглядаються проблеми та потреби вчителів під час організації дистанційного та змішаного навчання в умовах карантину COVID-19. У роботі використані та порівняні результати двох онлайн-опитувань, що проводилось авторами у квітні 2020 р і січні 2021р.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-02

Як цитувати

Іванюк, І. В., & Овчарук, О. В. (2021). ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ В УКРАЇНІ В УМОВАХ КАРАНТИНУ COVID-19: ПРОБЛЕМИ ТА ПОТРЕБИ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(1), 164–167. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.15772

Номер

Розділ

Статті