ПІДРУЧНИК ЯК НАРІЖНИЙ КАМІНЬ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ: НА ПРИКЛАДІ ЕСТОНСЬКОГО ПІДРУЧНИКА З БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.15730

Ключові слова:

підручник, підручник з бухгалтерського обліку, освіта з бухгалтерії, Естонія

Анотація

Після відновлення незалежності в Естонії видано лише три підручники фінансового обліку. Навчальний посібник з фінансового обліку став бестселером Естонії, і студенти назвали його «Біблією Альверів». Підручник призначений для використання на першому курсі бухгалтерського обліку на рівні коледжу та університету. Концепція підручника була сформульована трьома постулатами. Автори нинішньої статті пояснюють, як написати успішний підручник.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-02

Як цитувати

Alver, J., & Alver, L. (2021). ПІДРУЧНИК ЯК НАРІЖНИЙ КАМІНЬ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ: НА ПРИКЛАДІ ЕСТОНСЬКОГО ПІДРУЧНИКА З БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(1), 8–11. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.15730

Номер

Розділ

Статті