ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДОЛОГІЇ EDUSCRUM У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18930Ключові слова:
методологія, гнучке управління, Agile, Scrum, ЕduScrum у вищій освітіАнотація
Стисло досліджено еволюцію та сутність методології Scrum, проаналізовано можливість інтеграції EduScrum у навчальний процес з метою підвищення якості освіти шляхом удосконалення методів навчання. Висвітлено ключові аспекти EduScrum, включаючи розподіл ролей членів проєктної команди, планування спринтів та артефакти. Визначено, що впровадження методології EduScrum у навчальний процес сприятиме особистісному розвитку здобувачів освіти, їх залученню до усвідомленої та активної участі у навчанні, а також допоможе в набутті актуальних soft skills компетентностей.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.