ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДОЛОГІЇ EDUSCRUM У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18930

Ключові слова:

методологія, гнучке управління, Agile, Scrum, ЕduScrum у вищій освіті

Анотація

Стисло досліджено еволюцію та сутність методології Scrum, проаналізовано можливість інтеграції EduScrum у навчальний процес з метою підвищення якості освіти шляхом удосконалення методів навчання. Висвітлено ключові аспекти EduScrum, включаючи розподіл ролей членів проєктної команди, планування спринтів та артефакти. Визначено, що впровадження методології EduScrum у навчальний процес сприятиме особистісному розвитку здобувачів освіти, їх залученню до усвідомленої та активної участі у навчанні, а також допоможе в набутті актуальних soft skills компетентностей.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-08-26

Як цитувати

Фендьо , О. (2024). ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДОЛОГІЇ EDUSCRUM У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(4), 471–479. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18930

Номер

Розділ

Статті