ЗНАЧЕННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ПЕДАГОГІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ З ПРЕДМЕТІВ ГАЛУЗІ «ТЕХНОЛОГІЇ»
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18929Ключові слова:
цифрові технології, галузь «технології», здобувачі освіти, початкова школа, впровадження цифрових технологій в освітній процесАнотація
У статті розглянуто використання цифрових технологій та набуття відповідних компетентностей при підготовці майбутніх вчителів початкової школи з предметів галузі «Технології». Це має сприяти візуалізації навчального матеріалу, розробці навчально-методичних і дидактичних матеріалів на основі оволодіння відповідним прикладним програмним забезпеченням, а у перспективі, у процесі професійної діяльності педагогів, стимулюватиме багатьох учнів обрати пріоритетні напрями діяльності в технічних галузях.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-08-26
Як цитувати
Тягур , В. (2024). ЗНАЧЕННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ПЕДАГОГІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ З ПРЕДМЕТІВ ГАЛУЗІ «ТЕХНОЛОГІЇ». Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(4), 463–470. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18929
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.