РЕСУРСИ ВЗАЄМНОЇ ОСОБИСТІСНОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ТА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У СФЕРІ СУПРОВОДУ ОСІБ З АУТИЗМОМ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18928Ключові слова:
особистісна трансформація, супровід осіб з аутизмомАнотація
Стаття містить теоретичний огляд поняття особистісна трансформація у його міждисциплінарних зв’язках та у психологічному контексті. Уточнено асоціативний зв’язок з близькими психологічними категоріями: особистісний розвиток, особистісні зміни, особистісне зростання. Розроблено робоче визначення поняття особистісна трансформація майбутніх фахівців супроводу осіб з аутизмом під час навчання. Виявлено змістові відмінності в оцінюванні рівня особистісної трансформації, її особливостей та чинників з точки зору викладачів та здобувачів під час навчання на освітньо-професійній програмі «Втручання при аутизмі» другого (бакалаврського) рівня освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.