РЕСУРСИ ВЗАЄМНОЇ ОСОБИСТІСНОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ТА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У СФЕРІ СУПРОВОДУ ОСІБ З АУТИЗМОМ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18928

Ключові слова:

особистісна трансформація, супровід осіб з аутизмом

Анотація

Стаття містить теоретичний огляд поняття особистісна трансформація у його міждисциплінарних зв’язках та у психологічному контексті. Уточнено асоціативний зв’язок з близькими психологічними категоріями: особистісний розвиток, особистісні зміни, особистісне зростання. Розроблено робоче визначення поняття особистісна трансформація майбутніх фахівців супроводу осіб з аутизмом під час навчання. Виявлено змістові відмінності в оцінюванні рівня особистісної трансформації, її особливостей та чинників з точки зору викладачів та здобувачів під час навчання на освітньо-професійній програмі «Втручання при аутизмі» другого (бакалаврського) рівня освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-08-26

Як цитувати

Супрун , Г. В. (2024). РЕСУРСИ ВЗАЄМНОЇ ОСОБИСТІСНОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ТА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У СФЕРІ СУПРОВОДУ ОСІБ З АУТИЗМОМ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(4), 454–462. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18928

Номер

Розділ

Статті