ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕГРАЦІЇ ТА СОЦІАЛЬНОЇ АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ УКРАЇНСЬКИХ БІЖЕНЦІВ У СИСТЕМУ НІМЕЦЬКОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Віктор Ілліч Сіткар Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка https://orcid.org/0000-0003-0465-2973
  • Степан Вікторович Сіткар Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка https://orcid.org/0000-0003-4599-454X

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18926

Ключові слова:

освіта, діти, Німеччина, інтеграція, соціальна адаптація, українські біженці

Анотація

У статті розглянуто сучасний досвід та особливості освітньої системи Німеччини щодо специфіки інтегрування та соціальної адаптації українських дітей вимушених біженців через війну, яку здійснюють рашисти в Україні. Здійснено опис різних підходів до організації навчання вимушених переселенців та біженців у німецьких школах. 

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-08-26

Як цитувати

Сіткар , В. І., & Сіткар , С. В. (2024). ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕГРАЦІЇ ТА СОЦІАЛЬНОЇ АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ УКРАЇНСЬКИХ БІЖЕНЦІВ У СИСТЕМУ НІМЕЦЬКОЇ ОСВІТИ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(4), 440–448. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18926

Номер

Розділ

Статті