ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕГРАЦІЇ ТА СОЦІАЛЬНОЇ АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ УКРАЇНСЬКИХ БІЖЕНЦІВ У СИСТЕМУ НІМЕЦЬКОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18926Ключові слова:
освіта, діти, Німеччина, інтеграція, соціальна адаптація, українські біженціАнотація
У статті розглянуто сучасний досвід та особливості освітньої системи Німеччини щодо специфіки інтегрування та соціальної адаптації українських дітей вимушених біженців через війну, яку здійснюють рашисти в Україні. Здійснено опис різних підходів до організації навчання вимушених переселенців та біженців у німецьких школах.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-08-26
Як цитувати
Сіткар , В. І., & Сіткар , С. В. (2024). ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕГРАЦІЇ ТА СОЦІАЛЬНОЇ АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ УКРАЇНСЬКИХ БІЖЕНЦІВ У СИСТЕМУ НІМЕЦЬКОЇ ОСВІТИ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(4), 440–448. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18926
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.