РОЗВИТОК STEM-ОСВІТИ: ДОСВІД СВІТОВИХ ЛІДЕРІВ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18925Ключові слова:
STEM-освіта, розвиток, світові лідери, інновації, компетентності, міжнародна співпрацяАнотація
У статті досліджено вплив розвитку STEM-освіти на сучасний освітній простір, враховуючи її ключову роль у технологічному прогресі. Розглянуто досвід світових лідерів у цій галузі, які активно використовують інноваційні методи навчання та створюють сприятливі умови для розвитку STEM-компетентностей серед учнів та здобувачів вищої освіти, звертаючи увагу не лише на конкретні предмети, але й на розвиток критичного мислення та творчих підходів. Країни, що лідирують у STEM-освіті, активно співпрацюють для обміну кращими практиками та створення міжнародних партнерств, що сприяє підвищенню якості освіти. Отримано висновок, що впровадження успішного досвіду світових лідерів у STEM-освіті є стратегічним кроком у підготовці молоді до вимог сучасного технологічного середовища.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.