РОЗВИТОК STEM-ОСВІТИ: ДОСВІД СВІТОВИХ ЛІДЕРІВ

Автор(и)

  • Тетяна Іванівна Сергієнко Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ https://orcid.org/0000-0002-4654-9248

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18925

Ключові слова:

STEM-освіта, розвиток, світові лідери, інновації, компетентності, міжнародна співпраця

Анотація

У статті досліджено вплив розвитку STEM-освіти на сучасний освітній простір, враховуючи її ключову роль у технологічному прогресі. Розглянуто досвід світових лідерів у цій галузі, які активно використовують інноваційні методи навчання та створюють сприятливі умови для розвитку STEM-компетентностей серед учнів та здобувачів вищої освіти, звертаючи увагу не лише на конкретні предмети, але й на розвиток критичного мислення та творчих підходів. Країни, що лідирують у STEM-освіті, активно співпрацюють для обміну кращими практиками та створення міжнародних партнерств, що сприяє підвищенню якості освіти. Отримано  висновок, що впровадження успішного досвіду світових лідерів у STEM-освіті є стратегічним кроком у підготовці молоді до вимог сучасного технологічного середовища.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-08-26

Як цитувати

Сергієнко , Т. І. (2024). РОЗВИТОК STEM-ОСВІТИ: ДОСВІД СВІТОВИХ ЛІДЕРІВ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(4), 432–439. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18925

Номер

Розділ

Статті