ЗАСОБИ ОБ’ЄКТИВНОГО ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ АНАЛІТИЧНОЇ ГЕОМЕТРІЇ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18923Ключові слова:
дистанційна освіта, аналітична геометрія, оцінювання навчальних досягнень, тестування, Гугл-формиАнотація
У статті розглянуто низку питань, що охоплюють проблеми й засоби об’єктивного оцінювання навчальних досягнень у вивченні аналітичної геометрії здобувачів вищої освіти, організації способів контролю і тестування в режимі дистанційного навчання.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-08-26
Як цитувати
Репета , Л., Кудзіновська , І., & Репета , В. (2024). ЗАСОБИ ОБ’ЄКТИВНОГО ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ АНАЛІТИЧНОЇ ГЕОМЕТРІЇ . Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(4), 412–421. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18923
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.