ЗАСОБИ ОБ’ЄКТИВНОГО ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ АНАЛІТИЧНОЇ ГЕОМЕТРІЇ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18923

Ключові слова:

дистанційна освіта, аналітична геометрія, оцінювання навчальних досягнень, тестування, Гугл-форми

Анотація

У статті розглянуто низку питань, що охоплюють проблеми й засоби об’єктивного оцінювання навчальних досягнень у вивченні аналітичної геометрії здобувачів вищої освіти, організації способів контролю і тестування в режимі дистанційного навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-08-26

Як цитувати

Репета , Л., Кудзіновська , І., & Репета , В. (2024). ЗАСОБИ ОБ’ЄКТИВНОГО ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ АНАЛІТИЧНОЇ ГЕОМЕТРІЇ . Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(4), 412–421. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18923

Номер

Розділ

Статті