ВИКОРИСТАННЯ ІКТ НА УРОКАХ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18917Ключові слова:
початкова школа, інформаційно-комунікаційні технології, цифрові технології, пізнавальний інтерес, учитель початкових класівАнотація
У статті розкрито ефективність використання ІКТ на уроках у початковій школі. Проаналізовано два типи засобів ІКТ, що застосовуються в системі освіти: апаратні та програмні. Визначено переваги та недоліки щодо використання ІКТ в освітньому процесі.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-08-26
Як цитувати
Павленко , В. (2024). ВИКОРИСТАННЯ ІКТ НА УРОКАХ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(4), 357–370. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18917
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.