ВПРОВАДЖЕННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС МАГІСТРАНТІВ-ІНФОРМАТИКІВ

Автор(и)

  • Тамара В’ячеславівна Отрошко КЗ «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради https://orcid.org/0000-0001-5777-2309
  • Олена Миколаївна Школа КЗ «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради https://orcid.org/0000-0003-3013-0423
  • Олександр Олександрович Калініченко КЗ «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18916

Ключові слова:

штучний інтелект, здобувачі вищої освіти, магістранти, інформатика

Анотація

Стаття присвячена ретельному розгляду впливу штучного інтелекту на освітній процес магістрантів-інформатиків, зокрема його ролі у забезпеченні якості навчання, вирішенні складних завдань та підготовці майбутніх фахівців. На основі аналізу даної теми можна краще зрозуміти потенціал ШІ та визначити кращі практики для його успішного впровадження в освітній процес. Штучний інтелект є головною інновацією ХХІ століття, який підвищує можливості побудови навчальних сайтів для занять, управління процесом виконання певних освітніх завдань.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-08-26

Як цитувати

Отрошко , Т. В., Школа , О. М., & Калініченко , О. О. (2024). ВПРОВАДЖЕННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС МАГІСТРАНТІВ-ІНФОРМАТИКІВ . Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(4), 351–356. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18916

Номер

Розділ

Статті