ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ РЕГУЛЮВАЛЬНОЇ ФУНКЦІЇ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ІЗ СИНДРОМОМ ДЕФІЦИТУ УВАГИ З ГІПЕРАКТИВНІСТЮ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18912Ключові слова:
регулювальна функція мовлення, логопедичні заняття, дитина зі СДУГАнотація
Розглянуто поняття «регулювальна функція мовлення», зокрема її формування в дітей із синдромом дефіциту уваги з гіперактивністю. Запропоновано три етапи організації логопедичних занять з цією категорією дітей.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-08-26
Як цитувати
Козинець , О. В., & Литвиненко , О. (2024). ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ РЕГУЛЮВАЛЬНОЇ ФУНКЦІЇ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ІЗ СИНДРОМОМ ДЕФІЦИТУ УВАГИ З ГІПЕРАКТИВНІСТЮ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(4), 306–310. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18912
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.