ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ РЕГУЛЮВАЛЬНОЇ ФУНКЦІЇ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ІЗ СИНДРОМОМ ДЕФІЦИТУ УВАГИ З ГІПЕРАКТИВНІСТЮ

Автор(и)

  • Олександр Володимирович Козинець Український державний університет імені М. Драгоманова https://orcid.org/0000-0002-6325-4783
  • Олена Литвиненко Український державний університет імені М. Драгоманова

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18912

Ключові слова:

регулювальна функція мовлення, логопедичні заняття, дитина зі СДУГ

Анотація

Розглянуто поняття «регулювальна функція мовлення», зокрема її формування в дітей із синдромом дефіциту уваги з гіперактивністю. Запропоновано три етапи організації логопедичних занять з цією категорією дітей.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-08-26

Як цитувати

Козинець , О. В., & Литвиненко , О. (2024). ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ РЕГУЛЮВАЛЬНОЇ ФУНКЦІЇ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ІЗ СИНДРОМОМ ДЕФІЦИТУ УВАГИ З ГІПЕРАКТИВНІСТЮ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(4), 306–310. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18912

Номер

Розділ

Статті