ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСІВ ЯК ЧИННИК ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ СТУДЕНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18909Ключові слова:
інтернет-контент, мислення, освітаАнотація
Cтаття висвітлює результати опитування студентів щодо особливостей користуванням інтернет-ресурсами в інтересах виконання освітніх завдань. Показано, що інтелектуальний розвиток студентів є і умовою (щоб забезпечити критичне осмислення студентом інформації з інтернету), і результатом ефективного користування інтернет-ресурсами шляхом опрацювання інформації, її структурування, розмежування достовірного і недостовірного.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-08-26
Як цитувати
Дуткевич , Т. (2024). ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСІВ ЯК ЧИННИК ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ СТУДЕНТІВ . Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(4), 274–280. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18909
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.