ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ В ГАЛУЗІ ПОЧАТКОВОЇ МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Мирослава Миронівна Долинюк КЗ ЛОР «Бродівський фаховий педагогічний коледж імені Маркіяна Шашкевича» https://orcid.org/0009-0007-3936-8303
  • Тетяна Миколаївна Шупер Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія https://orcid.org/0009-0009-4987-1476

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18908

Ключові слова:

штучний інтелект (ШІ), дистанційне навчання, професійна підготовка майбутніх педагогів початкової математичної освіти

Анотація

У статті розглянуто можливості використання штучного інтелекту як засобу підвищення якості професійної підготовки майбутніх педагогів початкової освіти в галузі навчання математики, окреслено напрямки його застосування під час підготовки фахових молодших бакалаврів в умовах дистанційного навчання; запропоновано приклади педагогічних завдань з окремих тем дисциплін «Методика навчання математичної освітньої галузі» та «Основи початкового курсу математики».

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-08-26

Як цитувати

Долинюк , М. М., & Шупер , Т. М. (2024). ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ В ГАЛУЗІ ПОЧАТКОВОЇ МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ . Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(4), 265–273. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18908

Номер

Розділ

Статті