ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ В ГАЛУЗІ ПОЧАТКОВОЇ МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18908Ключові слова:
штучний інтелект (ШІ), дистанційне навчання, професійна підготовка майбутніх педагогів початкової математичної освітиАнотація
У статті розглянуто можливості використання штучного інтелекту як засобу підвищення якості професійної підготовки майбутніх педагогів початкової освіти в галузі навчання математики, окреслено напрямки його застосування під час підготовки фахових молодших бакалаврів в умовах дистанційного навчання; запропоновано приклади педагогічних завдань з окремих тем дисциплін «Методика навчання математичної освітньої галузі» та «Основи початкового курсу математики».
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-08-26
Як цитувати
Долинюк , М. М., & Шупер , Т. М. (2024). ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ В ГАЛУЗІ ПОЧАТКОВОЇ МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ . Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(4), 265–273. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18908
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.