РОЗВИТОК ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ЗАСОБАМИ КОМП'ЮТЕРНОЇ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18906Ключові слова:
розвиток інформаційної компетентності, майбутні вчителі математики, комп’ютерна візуалізація, цифрові технології, цифрова обізнаністьАнотація
Потреба в якісній підготовці майбутніх вчителів математики, швидкий розвиток комунікаційних та комп’ютерних технологій, збільшення обсягів інформації вимагають нових підходів до навчання. Стаття присвячена проблемі розвитку інформаційної компетентності майбутніх вчителів математики та ролі комп’ютерної візуалізації в цьому процесі.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-08-26
Як цитувати
Горошко , О. Л. (2024). РОЗВИТОК ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ЗАСОБАМИ КОМП’ЮТЕРНОЇ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(4), 247–255. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18906
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.