ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНІЙ МОВІ У ВВНЗ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18904Ключові слова:
дистанційна освіта, інтерактивність у навчанні, мотивація до навчанняАнотація
У статті розглядаються найбільш важливі аспекти впровадження та розвитку дистанційного навчання іноземним мовам курсантів (слухачів, студентів) у вищих військових навчальних закладах (ВВНЗ) в умовах пандемії та зовнішньої агресії. На підставі практичного досвіду автори приходять до висновку, що впровадження дистанційної освіти у ВВНЗ є доцільним не лише як ефективний засіб розв’язання форс-мажорних проблем, але є центральною перспективою розвитку системи вищої освіти України на будь-як віддалене майбутнє. Сьогодні дистанційне вивчення іноземної мови військовими є найбільш комфортним і доступним засобом найшвидшого її оволодіння і поширення з метою ефективної військово-професійної взаємодії з військовослужбовцями країн НАТО і наступної інтеграції ЗС України з цією оборонною організацією. Інтерактивність в доступі до змісту навчання, можливість системи дистанційної освіти надавати практично безмежні і, водночас, чітко структуровані і медіа-забезпечені інформаційні освітні ресурси, підвищена самостійна пізнавальна діяльність тих, хто навчається, комфортність у використанні дуже сприяють досягненню мотивації та цілей у навчанні.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.