ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНІЙ МОВІ У ВВНЗ В СУЧАСНИХ УМОВАХ

Автор(и)

  • Вячеслав Головань Військова академія https://orcid.org/0000-0002-4451-4703
  • Андрій Горліченко Військова академія
  • Михайло Дроздов Військова академія

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18904

Ключові слова:

дистанційна освіта, інтерактивність у навчанні, мотивація до навчання

Анотація

У статті розглядаються найбільш важливі аспекти впровадження та розвитку дистанційного навчання іноземним мовам курсантів (слухачів, студентів) у вищих військових навчальних закладах (ВВНЗ) в  умовах пандемії та зовнішньої агресії. На підставі практичного досвіду автори приходять до висновку, що впровадження дистанційної освіти у ВВНЗ є доцільним не лише як ефективний засіб розв’язання форс-мажорних проблем, але є центральною перспективою розвитку системи вищої освіти України на будь-як віддалене майбутнє. Сьогодні дистанційне вивчення іноземної мови військовими є найбільш комфортним і доступним засобом найшвидшого її оволодіння і поширення з метою ефективної військово-професійної взаємодії з військовослужбовцями країн НАТО і наступної інтеграції ЗС України з цією оборонною організацією. Інтерактивність в доступі до змісту навчання, можливість системи дистанційної освіти надавати практично безмежні і, водночас, чітко структуровані і медіа-забезпечені  інформаційні освітні ресурси, підвищена самостійна пізнавальна діяльність тих, хто навчається, комфортність у використанні дуже сприяють досягненню мотивації та цілей у навчанні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-08-26

Як цитувати

Головань , В., Горліченко , А., & Дроздов , М. (2024). ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНІЙ МОВІ У ВВНЗ В СУЧАСНИХ УМОВАХ . Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(4), 227–238. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18904

Номер

Розділ

Статті