НАДАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ УЧАСНИКАМ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ВОЄННИХ ДІЙ

Автор(и)

  • Майя Розметівна Верголяс ДУ «Інститут медицини праці імені Ю.І. Кундієва Національної академії медичних наук України» https://orcid.org/0000-0002-3617-0947
  • Олександр Іванович Верголяс Товариство з обмеженою відповідальністю «Боярський ліцей «Міжнародний вимір»
  • Олександр Олександрович Верголяс Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького https://orcid.org/0000-0002-9780-1298

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18897

Ключові слова:

навчальні заклади, війна, Україна, стрес, психологічна допомога, воєнний стан

Анотація

Військові події, що відбуваються в Україні, є стресом для всіх учасників освітнього процесу. У цих умовах значно підвищується роль психологічних служб в системі освіти, що забезпечують своєчасне і систематичне надання психолого-соціальної педагогічної підтримки всім учасникам освітнього процесу відповідно до цілей і завдань системи освіти.

Дуже важливо забезпечити психологічно комфортне освітнє середовище для всіх учнів, забезпечити якісний освітній процес для дітей з психологічною травмою, надати вчителям можливість працювати з такими дітьми, забезпечити підтримку вчителям і залучати батьків до освітнього процесу. Вироблення стратегії психологічної підтримки допоможе зменшити негативний вплив стресу і сприяти відновленню психіки та здатності до ефективного навчання та розвитку дітей.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-08-26

Як цитувати

Верголяс , М. Р., Верголяс , О. І., & Верголяс , О. О. (2024). НАДАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ УЧАСНИКАМ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ВОЄННИХ ДІЙ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(4), 207–214. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18897

Номер

Розділ

Статті