НАДАННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ УЧАСНИКАМ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ВОЄННИХ ДІЙ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18897Ключові слова:
навчальні заклади, війна, Україна, стрес, психологічна допомога, воєнний станАнотація
Військові події, що відбуваються в Україні, є стресом для всіх учасників освітнього процесу. У цих умовах значно підвищується роль психологічних служб в системі освіти, що забезпечують своєчасне і систематичне надання психолого-соціальної педагогічної підтримки всім учасникам освітнього процесу відповідно до цілей і завдань системи освіти.
Дуже важливо забезпечити психологічно комфортне освітнє середовище для всіх учнів, забезпечити якісний освітній процес для дітей з психологічною травмою, надати вчителям можливість працювати з такими дітьми, забезпечити підтримку вчителям і залучати батьків до освітнього процесу. Вироблення стратегії психологічної підтримки допоможе зменшити негативний вплив стресу і сприяти відновленню психіки та здатності до ефективного навчання та розвитку дітей.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.