МЕНТАЛЬНІ КАРТИ – ІННОВАЦІЯ ЯКІСНОГО ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ ТА ФІЗИКИ

Автор(и)

  • Галина Брославська Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради https://orcid.org/0000-0002-9839-4604

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18894

Ключові слова:

ментальна карта, процес навчання, комп’ютерні технології

Анотація

Основний зміст статті стосується вивчення можливостей ментальних карт. Визначені умови ефективності ментальних карт
в освітньому процесі. Використання ментальних карт сприяє підвищенню інтересу здобувачів освіти до навчального матеріалу.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-08-26

Як цитувати

Брославська , Г. (2024). МЕНТАЛЬНІ КАРТИ – ІННОВАЦІЯ ЯКІСНОГО ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ ТА ФІЗИКИ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(4), 187–193. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18894

Номер

Розділ

Статті