МЕНТАЛЬНІ КАРТИ – ІННОВАЦІЯ ЯКІСНОГО ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ ТА ФІЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18894Ключові слова:
ментальна карта, процес навчання, комп’ютерні технологіїАнотація
Основний зміст статті стосується вивчення можливостей ментальних карт. Визначені умови ефективності ментальних карт
в освітньому процесі. Використання ментальних карт сприяє підвищенню інтересу здобувачів освіти до навчального матеріалу.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-08-26
Як цитувати
Брославська , Г. (2024). МЕНТАЛЬНІ КАРТИ – ІННОВАЦІЯ ЯКІСНОГО ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ ТА ФІЗИКИ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(4), 187–193. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18894
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.