МОБІЛЬНІ ДОДАТКИ ЯК ІНСТРУМЕНТ ІММЕРСИВНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ДИСТАНЦІЙНОМУ ФОРМАТІ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18892Ключові слова:
імерсивне навчання, мобільні додатки, мобільне навчання з іноземної мови за допомогою мобільних пристроївАнотація
У цій статті розглядається роль мобільних додатків в іммерсивному навчанні іноземних мов у дистанційному форматі. Аналізується вплив використання мобільних додатків на активізацію та поглиблення мовних навичок студентів. Розглядаються переваги і виклики цього підходу, а також методи та стратегії для успішного використання мобільних додатків у навчальному процесі для підвищення ефективності процесу вивчення іноземних мов.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-08-26
Як цитувати
Бердичевська , І. В. (2024). МОБІЛЬНІ ДОДАТКИ ЯК ІНСТРУМЕНТ ІММЕРСИВНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ДИСТАНЦІЙНОМУ ФОРМАТІ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(4), 169–176. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18892
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.