МОБІЛЬНІ ДОДАТКИ ЯК ІНСТРУМЕНТ ІММЕРСИВНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ДИСТАНЦІЙНОМУ ФОРМАТІ

Автор(и)

  • Ірина Валентинівна Бердичевська КЗ ЛОР «Бродівський фаховий педагогічний коледж імені Маркіяна Шашкевича»

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18892

Ключові слова:

імерсивне навчання, мобільні додатки, мобільне навчання з іноземної мови за допомогою мобільних пристроїв

Анотація

У цій статті розглядається роль мобільних додатків в іммерсивному навчанні іноземних мов у дистанційному форматі.  Аналізується вплив використання мобільних додатків на активізацію та поглиблення мовних навичок студентів. Розглядаються переваги і виклики цього підходу, а також методи та стратегії для успішного використання мобільних додатків у навчальному процесі для підвищення ефективності процесу вивчення іноземних мов.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-08-26

Як цитувати

Бердичевська , І. В. (2024). МОБІЛЬНІ ДОДАТКИ ЯК ІНСТРУМЕНТ ІММЕРСИВНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ДИСТАНЦІЙНОМУ ФОРМАТІ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(4), 169–176. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18892

Номер

Розділ

Статті