ІННОВАЦІЇ В МУЗИЧНО-ІНСТРУМЕНТАЛЬНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18891Ключові слова:
майбутні бакалаври музичного мистецтва, інноваційне проєктування музично-інструментальної підготовки, культурно-праксеологічний підхід, музично-педагогічна культура, метод знакової ретроспекціїАнотація
У статті розкривається ймовірний шлях конструювання змісту музично-інструментальної підготовки майбутніх бакалаврів музичного мистецтва на основі аналізу інноваційної системи. Авторкою визначено критерії відбору змісту музично-інструментальної підготовки, а також зроблено припущення, що інноваційне проєктування даної підготовки ґрунтується на культурно-праксеологічному методологічному підході з метою формування в здобувачів вищої освіти музично-педагогічної культури.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-08-26
Як цитувати
Ашихміна , Н. (2024). ІННОВАЦІЇ В МУЗИЧНО-ІНСТРУМЕНТАЛЬНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(4), 161–168. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18891
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.