ФЕНОМЕН ТЬЮТОРСТВА В СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ ВІТЧИЗНЯНИХ РЕАЛІЯХ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18890Ключові слова:
тьютор дистанційного навчання, технології дистанційного (змішаного) навчання, інформаційно-цифрова компетентність, системи управління навчаннямАнотація
У статті представлено розуміння нового суб’єкта освітнього процесу – викладача-тьютора дистанційного (змішаного) навчання в сучасних українських освітніх реаліях. Розкривається місце, роль та функції тьютора в дистанційному (змішаному) навчанні. Визначаються основні вимоги до підготовки та навчання тьютора, з урахуванням інформаційно-комунікаційного (цифрового) компонента підготовки, аналізуються основні технології дистанційного навчання.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-08-26
Як цитувати
Андрос , М. Є. (2024). ФЕНОМЕН ТЬЮТОРСТВА В СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ ВІТЧИЗНЯНИХ РЕАЛІЯХ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(4), 147–160. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18890
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.