ФЕНОМЕН ТЬЮТОРСТВА В СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ ВІТЧИЗНЯНИХ РЕАЛІЯХ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18890

Ключові слова:

тьютор дистанційного навчання, технології дистанційного (змішаного) навчання, інформаційно-цифрова компетентність, системи управління навчанням

Анотація

У статті представлено розуміння нового суб’єкта освітнього процесу – викладача-тьютора дистанційного (змішаного) навчання в сучасних українських освітніх реаліях. Розкривається місце, роль та функції тьютора в дистанційному (змішаному) навчанні. Визначаються основні вимоги до підготовки та навчання тьютора, з урахуванням інформаційно-комунікаційного (цифрового) компонента підготовки, аналізуються основні технології дистанційного навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-08-26

Як цитувати

Андрос , М. Є. (2024). ФЕНОМЕН ТЬЮТОРСТВА В СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ ВІТЧИЗНЯНИХ РЕАЛІЯХ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(4), 147–160. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18890

Номер

Розділ

Статті