ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ КЕЙСІВ У ФОРМУВАННІ МЕТАПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ УЧНІВ НА УРОКАХ ХІМІЇ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18887Ключові слова:
кейс-технологія, хімія, кейс, урок, навчання кейс-технологіїАнотація
Формування та діагностика сформованості метапредметних умінь вимагає від вчителя наявності оптимальних технологій. До останніх належить кейс-технологія. Кейс-технологія - це метод, при якому у студентів з'являється можливість розвивати творчу особистість, комунікативну компетентність, вміння працювати в команді, вміння працювати над самостійним завданням, вміння діяти та приймати рішення в умовах надлишку чи нестачі інформації. Кейс-технологія - це інтерактивна технологія навчання на основі реальних або вигаданих ситуацій, спрямована не стільки на засвоєння знань, скільки на формування у здобувачів освіти нових якостей і навичок. Найбільш поширеними методами кейс-технології є: аналіз конкретних ситуацій, ситуаційні завдання та вправи, кейс-стаді.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.