ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ КЕЙСІВ У ФОРМУВАННІ МЕТАПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ УЧНІВ НА УРОКАХ ХІМІЇ

Автор(и)

  • Сайданвар Умаров Худжандський державний університет імені академіка Б. Гафурова https://orcid.org/0000-0002-4829-9115
  • Фарход Сірожов Худжандський державний університет імені академіка Б. Гафурова

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18887

Ключові слова:

кейс-технологія, хімія, кейс, урок, навчання кейс-технології

Анотація

Формування та діагностика сформованості метапредметних умінь вимагає від вчителя наявності оптимальних технологій. До останніх належить кейс-технологія. Кейс-технологія - це метод, при якому у студентів з'являється можливість розвивати творчу особистість, комунікативну компетентність, вміння працювати в команді, вміння працювати над самостійним завданням, вміння діяти та приймати рішення в умовах надлишку чи нестачі інформації. Кейс-технологія - це інтерактивна технологія навчання на основі реальних або вигаданих ситуацій, спрямована не стільки на засвоєння знань, скільки на формування у здобувачів освіти нових якостей і навичок.  Найбільш поширеними методами кейс-технології є: аналіз конкретних ситуацій, ситуаційні завдання та вправи, кейс-стаді.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-08-26

Як цитувати

Умаров, С., & Сірожов, Ф. (2024). ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ КЕЙСІВ У ФОРМУВАННІ МЕТАПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ УЧНІВ НА УРОКАХ ХІМІЇ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(4), 119–124. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18887

Номер

Розділ

Статті