МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ УНІВЕРСИТЕТУ: СИСТЕМА «7П»

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18884

Ключові слова:

стратегічна карта, маркетингова стратегія, концепція «7P»

Анотація

У статті описано модель університету як відкритої системи, на яку впливають фактори маркетингового середовища. На основі системного підходу висвітлено поняття «7П» як складової системи маркетингу та пояснено його застосування до розробки маркетингової стратегії закладів вищої освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-08-26

Як цитувати

Малинка, О. (2024). МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ УНІВЕРСИТЕТУ: СИСТЕМА «7П». Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(4), 96–105. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18884

Номер

Розділ

Статті