МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ УНІВЕРСИТЕТУ: СИСТЕМА «7П»
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18884Ключові слова:
стратегічна карта, маркетингова стратегія, концепція «7P»Анотація
У статті описано модель університету як відкритої системи, на яку впливають фактори маркетингового середовища. На основі системного підходу висвітлено поняття «7П» як складової системи маркетингу та пояснено його застосування до розробки маркетингової стратегії закладів вищої освіти.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-08-26
Як цитувати
Малинка, О. (2024). МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ УНІВЕРСИТЕТУ: СИСТЕМА «7П». Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(4), 96–105. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18884
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.