АЛГОРИТМІЗАЦІЯ ПІДГОТОВКИ КОНТЕНТУ КОМПІЛЯТИВНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ЗА ДОПОМОГОЮ ЗАСОБІВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18883

Ключові слова:

штучний інтелект, робастність, алгоритмізація, ChatGPT, Gemini, Claude, DAL-E

Анотація

На основі досвіду розробки контенту компілятивної навчальної дисципліни «Технології тренінгової діяльності» в Університету імені Альфреда Нобеля з використанням основних сучасних засобів ШІ (ChatGPT 4.0, Gemini та Claude) запропонований робастний алгоритм роботи. Проведений аналіз головних проблем, що виникають під час використання засобів ШІ, таких як первісна упередженість і низький рівень довіри у викладацького складу. Показані можливості сумісного використання візуалізаційних засобів ШІ (нейромережа DAL-E 3.0) та презентаційних засобів, які зазвичай використовуються у навчальному процесі (PowerPoint та Keynote). Надані рекомендації щодо системного використання засобів ШІ при підготовці та вдосконаленні навчального контенту.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-08-26

Як цитувати

Момот, В., & Литвиненко, О. (2024). АЛГОРИТМІЗАЦІЯ ПІДГОТОВКИ КОНТЕНТУ КОМПІЛЯТИВНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ЗА ДОПОМОГОЮ ЗАСОБІВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(4), 81–95. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18883

Номер

Розділ

Статті