АЛГОРИТМІЗАЦІЯ ПІДГОТОВКИ КОНТЕНТУ КОМПІЛЯТИВНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ЗА ДОПОМОГОЮ ЗАСОБІВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18883Ключові слова:
штучний інтелект, робастність, алгоритмізація, ChatGPT, Gemini, Claude, DAL-EАнотація
На основі досвіду розробки контенту компілятивної навчальної дисципліни «Технології тренінгової діяльності» в Університету імені Альфреда Нобеля з використанням основних сучасних засобів ШІ (ChatGPT 4.0, Gemini та Claude) запропонований робастний алгоритм роботи. Проведений аналіз головних проблем, що виникають під час використання засобів ШІ, таких як первісна упередженість і низький рівень довіри у викладацького складу. Показані можливості сумісного використання візуалізаційних засобів ШІ (нейромережа DAL-E 3.0) та презентаційних засобів, які зазвичай використовуються у навчальному процесі (PowerPoint та Keynote). Надані рекомендації щодо системного використання засобів ШІ при підготовці та вдосконаленні навчального контенту.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.