ІНТЕГРАЦІЯ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ: ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МОВЛЕННЄВОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.18878Ключові слова:
етапи змішаного навчання, перевернута модель, майбутні вчителі та викладачі англійської мови, професійно орієнтована мовленнєва комунікативна компетентністьАнотація
У вимірі технологічних переваг змішаного навчання (ЗН) активне використання перевернутої моделі здійснюється на основі інверсії методів традиційного викладання. Змістовне поле ЗН розглядається як інтерактивний простір, що слугує каталізатором освітньої синергії, сприяючи цілісній взаємодії між студентами, викладачем та навчальною програмою у структурі, що охоплює репертуар синхронних та асинхронних навчальних режимів, які можуть бути налаштовані у таких різновидах як: синхронно-індивідуальний, синхронно-груповий, асинхронно-індивідуальний, асинхронно-синхронний (асинхронно-груповий). Модель перевернутого навчання, яка реалізує подання матеріалу поза межами закладу освіти й детермінує практичну співпрацю як поза аудиторією, так і в аудиторії, є одним з провідних шляхів формування професійно орієнтованої мовленнєвої компетентності майбутніх учителів і викладачів іноземних мов. Стверджено, що професійно орієнтована мовленнєва комунікативна компетентність адаптована до професійного контексту майбутніх фахівців. Це означає, що студент розвиває свої мовленнєві уміння з особливим акцентом на професійну сферу на заняттях з навчальної дисципліни «Практика усного і писемного мовлення англійської мови». Окреслено сегменти ЗН, у основі яких – підготовчий, просунутий, основний та заключний етапи.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.