ДІАЛОГ ПРО ІННОВАЦІЙНУ ПЕДАГОГІКУ Й ПАРТНЕРСТВО В ОСВІТІ: ІНТЕРАКТИВНИЙ ВМІСТ ДЛЯ ОНЛАЙН ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17801Ключові слова:
діалог, інноваційна педагогіка, педагогічна інноватика, педагогіка партнерства, освітні трендиАнотація
Через аналіз поняття діалог (сократівське та постмодерне розуміння) розкрито інтерактивний освітній вміст для онлайн діалогу зі слухачами курсів підвищення кваліфікації з проблеми інноваційна педагогіка й партнерство в освіті. Обґрунтовано авторські підходи до розроблення робочого зошита у двох форматах, здійснено порівняння паперового й електронного видання, структуровано навчальні та навчально-творчі завдання в робочому зошиті. Розкрито потенціал онлайн програм та інструментів для створення освітнього вмісту до курсу.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.