ДІАЛОГ ПРО ІННОВАЦІЙНУ ПЕДАГОГІКУ Й ПАРТНЕРСТВО В ОСВІТІ: ІНТЕРАКТИВНИЙ ВМІСТ ДЛЯ ОНЛАЙН ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ

Автор(и)

  • Марина Скрипник Центральний інститут післядипломної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України https://orcid.org/0000-0003-4760-6723
  • Тетяна Кравчинська Центральний інститут післядипломної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України https://orcid.org/0000-0002-7521-3508
  • Наталія Волинець Центральний інститут післядипломної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України https://orcid.org/0000-0001-7482-0325

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17801

Ключові слова:

діалог, інноваційна педагогіка, педагогічна інноватика, педагогіка партнерства, освітні тренди

Анотація

Через аналіз поняття діалог (сократівське та постмодерне розуміння) розкрито інтерактивний освітній вміст для онлайн діалогу зі слухачами курсів підвищення кваліфікації з проблеми інноваційна педагогіка й партнерство в освіті. Обґрунтовано авторські підходи до розроблення робочого зошита у двох форматах, здійснено порівняння паперового й електронного видання, структуровано навчальні та навчально-творчі завдання в робочому зошиті. Розкрито потенціал онлайн програм та інструментів для створення освітнього вмісту до курсу.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-08-09

Як цитувати

Скрипник , М., Кравчинська , Т., & Волинець , Н. (2023). ДІАЛОГ ПРО ІННОВАЦІЙНУ ПЕДАГОГІКУ Й ПАРТНЕРСТВО В ОСВІТІ: ІНТЕРАКТИВНИЙ ВМІСТ ДЛЯ ОНЛАЙН ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(3), 381–393. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17801