ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ТА БІХРОННЕ НАВЧАННЯ ПІД ЧАС ВІЙНИ: ПРАКТИЧНИЙ ПРИКЛАД ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ НАНОІНЖЕНЕРІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17799

Ключові слова:

наноінженери, дистанційне навчання, бази даних, підготовка фахівців, штучний інтелект, наноматеріали

Анотація

Стаття пропонує стратегію екстреного реагування та переформатування існуючих навчальних курсів та програм підготовки майбутніх наноінженерів на дистанційний формат з використанням засобів синхронного та асинхронного навчання. На прикладі Бердянського державного педагогічного університету автори статті демонструють покроковий план підготовки наноінженерів під час війни, який включає розробку пакетів завдань для обробки великих даних результатів досліджень, використання великого пакету програмних засобів для обробки та візуалізації даних, включення технологій штучного інтелекту у навчальний та дослідницький процес підготовки фахівців.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-08-09

Як цитувати

Сичікова , Я. О., Ковачов , С. С., Попова , А. С., & Богданов , І. Т. (2023). ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ТА БІХРОННЕ НАВЧАННЯ ПІД ЧАС ВІЙНИ: ПРАКТИЧНИЙ ПРИКЛАД ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ НАНОІНЖЕНЕРІВ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(3), 357–371. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17799