ОСОБЛИВОСТІ ДУАЛЬНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ ЯК ПЕРСПЕКТИВНИЙ ЗАСІБ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17798Ключові слова:
дуальне навчання, перепідготовка, інноваційний розвиток, професійне навчанняАнотація
У статті розглянуто дуальну форму навчання як інноваційний розвиток вищої школи, яка докорінно змінює сам підхід до організації навчання. Доведено, що впровадження дуальної освіти в освітній процес надає широкі можливості майбутнім фахівцям, які отримують теоретичні та практичні знання одночасно.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-08-09
Як цитувати
Сергієнко , Т. І. (2023). ОСОБЛИВОСТІ ДУАЛЬНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ ЯК ПЕРСПЕКТИВНИЙ ЗАСІБ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ШКОЛИ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(3), 349–356. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17798
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.