ПРОБЛЕМАТИКА ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17796Ключові слова:
дистанційна освіта, тестування, інювання навчальних досягненьАнотація
У статті розглядаються проблеми, пов’язані з оцінюванням навчальних досягнень здобувачів вищої освіти, організації способів контролю і тестування в режимі дистанційного навчання.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-08-09
Як цитувати
Репета , Л., Кудзіновська , І., & Репета , В. (2023). ПРОБЛЕМАТИКА ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(3), 333–342. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17796
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.