ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ СУГЕСТИВНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17794Ключові слова:
сугестивна технологія, мотивація, дистанційне навчанняАнотація
Статтю присвячено можливостям та перспективам використання сугестивної технології навчання в умовах дистанційного навчання. Зважаючи на обставини, які змушують студентів та студенток в Україні здійснювати освітню діяльність переважно на дистанційній формі навчання, спостерігаються втрати інтересу та мотивації до навчання, і як результат, втрати якості освіти. Тому педагоги знаходять та використовують такі технології навчання, які можуть активізувати творчо-інтелектуальну сферу діяльності студентів й підвищити позитивну мотивацію до освітньої діяльності. У якості такої технології авторками запропоновано сугестивну технологію, яка відрізняється від інших тим, що впровадження її в освітній процес навчання здійснюється на основі емоційного навіювання, що приводить до надзапам’ятовування. Авторками зроблено висновок, що впровадження сугестивного навчання в освітній процес активує творчо-інтелектуальну сферу студентів, покращує працездатність та знижує втомлюваність, створює позитивний емоційний мікроклімат і робить освітній процес більш продуктивним.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.