ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ СУГЕСТИВНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Ольга Пуляк Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0002-7061-5620
  • Наталя Мироненко Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0003-3118-954X

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17794

Ключові слова:

сугестивна технологія, мотивація, дистанційне навчання

Анотація

Статтю присвячено можливостям та перспективам використання сугестивної технології навчання в умовах дистанційного навчання. Зважаючи на обставини, які змушують студентів та студенток в Україні здійснювати освітню діяльність переважно на дистанційній формі навчання, спостерігаються втрати інтересу та мотивації до навчання, і як результат, втрати якості освіти. Тому педагоги знаходять та використовують такі технології навчання, які можуть активізувати творчо-інтелектуальну сферу діяльності студентів й підвищити позитивну мотивацію до освітньої діяльності. У якості такої технології авторками запропоновано сугестивну технологію, яка відрізняється від інших тим, що впровадження її в освітній процес навчання здійснюється на основі емоційного навіювання, що приводить до надзапам’ятовування. Авторками зроблено висновок, що впровадження сугестивного навчання в освітній процес активує творчо-інтелектуальну сферу студентів, покращує працездатність та знижує втомлюваність, створює позитивний емоційний мікроклімат і робить освітній процес більш продуктивним.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-08-09

Як цитувати

Пуляк , О., & Мироненко , Н. (2023). ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ СУГЕСТИВНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ . Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(3), 317–322. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17794