ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК КОМПОНЕНТ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17792

Ключові слова:

емоційні обчислення, когнітивні процеси, емоційний інтелект, дистанційне навчання

Анотація

У статті подано аналіз емоційного інтелекту як самостійної психологічної характеристики особистості та її  вплив на когнітивні процеси людини. Доведено, що результати навчання студентів можна покращити, додавши до навчальної платформи емоційний компонент. Розкрито педагогічний підхід до організації процесу дистанційного навчання з використанням сайту Flippity, врахувуючи емоції як важливого і невід’ємного компоненту інтелектуального розвитку особистості. Емоційні обчислювальні технології визначають емоційний стан користувача.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-08-09

Як цитувати

Полухіна , М., & Анпілогова , Т. (2023). ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК КОМПОНЕНТ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(3), 305–309. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17792