ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17791Ключові слова:
дистанційна освіта, ціннісні орієнтації, духовна сфера, інтелігентністьАнотація
Розглянуто складові психолого-педагогічного аспекту дистанційної освіти. Розкрита внутрішня будова психічного факту – як частини реальної дійсності. Звернено увагу на особливості, які мають значення в практичній роботі педагога в умовах дистанційної освіті.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-08-09
Як цитувати
Піонтковський-Вихватень , Б. О. (2023). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(3), 298–304. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17791
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.