РЕАЛІЗАЦІЯ ТВОРЧОГО ПІДХОДУ ДО ВИКЛАДАННЯ У ПЕРІОД ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Ірина Михайлівна Опаренюк Вище професійне училище Львівського державного університету безпеки життєдіяльності

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17788

Ключові слова:

педагогічна творчість, цифрове освітнє середовище, дистанційне навчання

Анотація

У період дистанційного навчання одним з важливих етапів є вибір педагогами методів та прийомів, освітніх онлайн-платформ, які будуть ефективними під час навчального процесу. Для цього освітяни застосовують поняття «педагогічна творчість», яка допомагає обрати педагогічний інструментарій відповідно до вікових та індивідуальних особливостей здобувачів освіти, рівня їхньої підготовки. Але що ж ми розуміємо під цим поняттям? У чому його важливість?

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-08-09

Як цитувати

Опаренюк , І. М. (2023). РЕАЛІЗАЦІЯ ТВОРЧОГО ПІДХОДУ ДО ВИКЛАДАННЯ У ПЕРІОД ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(3), 281–285. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17788