РЕАЛІЗАЦІЯ ТВОРЧОГО ПІДХОДУ ДО ВИКЛАДАННЯ У ПЕРІОД ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17788Ключові слова:
педагогічна творчість, цифрове освітнє середовище, дистанційне навчанняАнотація
У період дистанційного навчання одним з важливих етапів є вибір педагогами методів та прийомів, освітніх онлайн-платформ, які будуть ефективними під час навчального процесу. Для цього освітяни застосовують поняття «педагогічна творчість», яка допомагає обрати педагогічний інструментарій відповідно до вікових та індивідуальних особливостей здобувачів освіти, рівня їхньої підготовки. Але що ж ми розуміємо під цим поняттям? У чому його важливість?
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-08-09
Як цитувати
Опаренюк , І. М. (2023). РЕАЛІЗАЦІЯ ТВОРЧОГО ПІДХОДУ ДО ВИКЛАДАННЯ У ПЕРІОД ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(3), 281–285. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17788
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.