ОСОБЛИВОСТІ МОВЛЕННЄВОЇ ГОТОВНОСТІ ДО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ ДІТЕЙ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17782Ключові слова:
діти з порушенням мовлення, підготовка до школи, інклюзивне навчання, корекційно-розвивальна роботаАнотація
У статті йде мова про корекційно-розвивальну роботу з дітьми із загальним недорозвитком мовлення щодо їхньої підготовки до шкільного навчання, рівні мовленнєвого розвитку та комплекс вправ для формування мовленнєвої готовності дітей із загальним недорозвитком мовлення до школи.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-08-09
Як цитувати
Козинець , О. В., & Цибульська , Л. В. (2023). ОСОБЛИВОСТІ МОВЛЕННЄВОЇ ГОТОВНОСТІ ДО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ ДІТЕЙ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ В СУЧАСНИХ УМОВАХ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(3), 215–226. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17782
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.