ОСОБЛИВОСТІ МОВЛЕННЄВОЇ ГОТОВНОСТІ ДО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ ДІТЕЙ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ В СУЧАСНИХ УМОВАХ

Автор(и)

  • Олександр Володимирович Козинець Український державний університет імені М. Драгоманова https://orcid.org/0000-0002-6325-4783
  • Лідія Вікторівна Цибульська Український державний університет імені М. Драгоманова

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17782

Ключові слова:

діти з порушенням мовлення, підготовка до школи, інклюзивне навчання, корекційно-розвивальна робота

Анотація

У статті йде мова про корекційно-розвивальну роботу з дітьми із загальним недорозвитком мовлення щодо їхньої підготовки до шкільного навчання, рівні мовленнєвого розвитку та комплекс вправ для формування мовленнєвої готовності дітей із загальним недорозвитком мовлення до школи.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-08-09

Як цитувати

Козинець , О. В., & Цибульська , Л. В. (2023). ОСОБЛИВОСТІ МОВЛЕННЄВОЇ ГОТОВНОСТІ ДО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ ДІТЕЙ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ В СУЧАСНИХ УМОВАХ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(3), 215–226. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17782