ДО ПРОБЛЕМИ ТЕХНІКО-ТЕХНОЛОГІЧНИХ ЧИННИКІВ ЕФЕКТИВНОСТІ Е-LEARNING
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17781Ключові слова:
вища освіта, професійна підготовка, ЕОР, e-Learning, чинники ефективності e-Learning, «чинник викладача»Анотація
У статті висвітлено особливості сучасних чинників ефективності e-learning в умовах дистанційного навчання. Представлено структуру і критерії ефективності, фактори і складові оцінки якості електронного навчання. Вказано основні цілеорієнтовані підходи щодо ІКТ в дистанційному навчанні. Описано такі сегменти якості e-Learning. Зроблено висновок про необхідність надавати усі можливі й актуальні форми підтримки викладача, узгоджені з вимогами до якості e-learning, які учні вважають важливими, для забезпечення режиму онлайн, з урахуванням права на час викладача, кваліфікації та забезпечення відповідними і бажаними технічними засобами комунікації згідно вимог до технічної якості комунікативних та кооперативних процесів онлайн-навчання.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.