ДО ПРОБЛЕМИ ТЕХНІКО-ТЕХНОЛОГІЧНИХ ЧИННИКІВ ЕФЕКТИВНОСТІ Е-LEARNING

Автор(и)

  • Галина Олександрівна Ковальчук Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана https://orcid.org/0000-0002-8328-1471

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17781

Ключові слова:

вища освіта, професійна підготовка, ЕОР, e-Learning, чинники ефективності e-Learning, «чинник викладача»

Анотація

У статті висвітлено особливості сучасних чинників ефективності e-learning в умовах дистанційного навчання. Представлено структуру і критерії ефективності, фактори і складові оцінки якості електронного навчання. Вказано основні цілеорієнтовані підходи щодо ІКТ в дистанційному навчанні. Описано такі сегменти якості e-Learning.  Зроблено висновок про необхідність надавати усі можливі й актуальні форми підтримки викладача, узгоджені з вимогами до якості e-learning, які учні вважають важливими, для забезпечення режиму онлайн, з урахуванням права на час викладача, кваліфікації та забезпечення відповідними і бажаними технічними засобами комунікації згідно вимог до технічної якості комунікативних та кооперативних процесів онлайн-навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-08-09

Як цитувати

Ковальчук , Г. О. (2023). ДО ПРОБЛЕМИ ТЕХНІКО-ТЕХНОЛОГІЧНИХ ЧИННИКІВ ЕФЕКТИВНОСТІ Е-LEARNING. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(3), 206–214. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17781