ДИСТАНЦІЙНЕ ТА ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ: ПРОБЛЕМИ ТА ПОТРЕБИ ВЧИТЕЛІВ ПІД ЧАС ВІЙНИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17780

Ключові слова:

освіта, дистанційне навчання, педагогічна майстерність, цифрова компетентність, війна

Анотація

 У статті розглядаються проблеми та потреби вчителів під час організації дистанційного та змішаного навчання в умовах війни. У роботі представлено  результати онлайн-опитування «Готовність і потреби вчителів щодо використання цифрових засобів та ІКТ в умовах війни: 2023», що проводилось Інститутом цифровізації освіти Національної академії педагогічних наук України у березні - квітні 2023 року. Зазначено, що під час війни перед дистанційною освітою постали нові проблеми та виклики: організація дистанційної освіти під час віялових відключень електроенергії та постійних повітряних тривог; організація освітнього процесу для дітей внутрішньо переміщених осіб та  дітей, які знаходяться за кордоном під час війни; організація дистанційної освіти в закладах освіти, що зруйновані, частково пошкоджені під час війни або знаходяться на тимчасово окупованій території.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-08-09

Як цитувати

Іванюк , І. (2023). ДИСТАНЦІЙНЕ ТА ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ: ПРОБЛЕМИ ТА ПОТРЕБИ ВЧИТЕЛІВ ПІД ЧАС ВІЙНИ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(3), 199–205. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17780