ДИСТАНЦІЙНЕ ТА ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ: ПРОБЛЕМИ ТА ПОТРЕБИ ВЧИТЕЛІВ ПІД ЧАС ВІЙНИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17780Ключові слова:
освіта, дистанційне навчання, педагогічна майстерність, цифрова компетентність, війнаАнотація
У статті розглядаються проблеми та потреби вчителів під час організації дистанційного та змішаного навчання в умовах війни. У роботі представлено результати онлайн-опитування «Готовність і потреби вчителів щодо використання цифрових засобів та ІКТ в умовах війни: 2023», що проводилось Інститутом цифровізації освіти Національної академії педагогічних наук України у березні - квітні 2023 року. Зазначено, що під час війни перед дистанційною освітою постали нові проблеми та виклики: організація дистанційної освіти під час віялових відключень електроенергії та постійних повітряних тривог; організація освітнього процесу для дітей внутрішньо переміщених осіб та дітей, які знаходяться за кордоном під час війни; організація дистанційної освіти в закладах освіти, що зруйновані, частково пошкоджені під час війни або знаходяться на тимчасово окупованій території.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.