ІНТЕГРОВАНІ ЗАНЯТТЯ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ІНТЕРЕСУ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ДО ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ

Автор(и)

  • Альона Дяденчук Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного https://orcid.org/0000-0002-6625-9985

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17778

Ключові слова:

інтеграція, міждисциплінарні зв’язки, математика, фізика

Анотація

У роботі проведено теоретичне обґрунтування та проаналізовано методико-математичне забезпечення підготовки здобувачів вищої освіти до навчання математики на основі інтегративного підходу. Встановлено, що специфіка інтегрованого заняття математики полягає в тому, що розглядувана проблема повинна мати відношення як до математики, так і до фізики, а її дослідження має бути багатогранним, всебічним, яке не дає можливості упустити якийсь її компонент. Запропонований підхід допомагає підвищити якість знань здобувачів освіти, формує загальні поняття як з математики, так і фізики, узагальнюючи обчислювальні, вимірювальні вміння та навички, допомагає глибшому усвідомленню та засвоєнню програмного матеріалу курсу математики на рівні застосування знань, умінь, навичок у нових умовах.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-08-09

Як цитувати

Дяденчук , А. (2023). ІНТЕГРОВАНІ ЗАНЯТТЯ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ІНТЕРЕСУ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ДО ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(3), 179–188. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17778