ЦИФРОВИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР ЯК ОСНОВНА ІННОВАЦІЯ ХХІ СТОЛІТТЯ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17777Ключові слова:
технології навчання, професійна освіта, цифрове навчання, навчальний простірАнотація
У статті проаналізовано цифровий освітній простір як організацію та послідовність діяльності для реалізації навчального процесу. Цифрова інфраструктура завдяки взаємопов’язаним системам і мережам університету та іншим Інтернет-ресурсам дає змогу постійно впроваджувати нові можливості та зберігати придатність для навчання за різних умов. Зазначено важливість цифрової компетентності для покращення викладання та навчання.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-08-09
Як цитувати
Гулай , О. І., Шемет , В. Я., & Кабак , В. В. (2023). ЦИФРОВИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР ЯК ОСНОВНА ІННОВАЦІЯ ХХІ СТОЛІТТЯ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(3), 171–178. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17777
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.