ПРІОРИТЕТИ РОЗВИТКУ ДИСТАНЦІЙНОЇ ВІЙСЬКОВОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17774

Ключові слова:

дистанційне навчання, попереджувальне навчання, режим on line/off line, навчальний матеріал в електронному вигляді, комп’ютерна симуляція процесів чи подій

Анотація

 В багатьох вишах України на протязі останніх п’яти років, і, особливо бурхливо сьогодні, у зв’язку з короновірусною пандемією та війною,  впроваджені та набувають подальшого розвитку системи дистанційної освіти. Як це властиво входженню у будь-який, до того невідомий, освітній простір, цей процес відбувається різноманітно, більше на підставі здобуття практичного досвіду і виправлення неминучих помилок чи недосконалостей. Між тим, творці освітніх дистанційних систем все більше поєднуються в фундаментальних рішеннях стосовно як їх технічної реалізації, так і методологічної основи. Спільними для них стають також і пріоритети в подальшому розвитку дистанційної освіти. В даній статі автори обговорюють такі пріоритети для дистанційної військової освіти, які в значному ступені висвітилися на тлі війни, що відбувається прямо зараз.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-08-09

Як цитувати

Головань , В., Горліченко , Г., & Дроздов , М. (2023). ПРІОРИТЕТИ РОЗВИТКУ ДИСТАНЦІЙНОЇ ВІЙСЬКОВОЇ ОСВІТИ . Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(3), 146–154. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17774