ПРІОРИТЕТИ РОЗВИТКУ ДИСТАНЦІЙНОЇ ВІЙСЬКОВОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17774Ключові слова:
дистанційне навчання, попереджувальне навчання, режим on line/off line, навчальний матеріал в електронному вигляді, комп’ютерна симуляція процесів чи подійАнотація
В багатьох вишах України на протязі останніх п’яти років, і, особливо бурхливо сьогодні, у зв’язку з короновірусною пандемією та війною, впроваджені та набувають подальшого розвитку системи дистанційної освіти. Як це властиво входженню у будь-який, до того невідомий, освітній простір, цей процес відбувається різноманітно, більше на підставі здобуття практичного досвіду і виправлення неминучих помилок чи недосконалостей. Між тим, творці освітніх дистанційних систем все більше поєднуються в фундаментальних рішеннях стосовно як їх технічної реалізації, так і методологічної основи. Спільними для них стають також і пріоритети в подальшому розвитку дистанційної освіти. В даній статі автори обговорюють такі пріоритети для дистанційної військової освіти, які в значному ступені висвітилися на тлі війни, що відбувається прямо зараз.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.