ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ У ВИКЛАДАННІ ІНЖЕНЕРНИХ МАТЕРІАЛОЗНАВЧИХ ДИСЦИПЛІН
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17773Ключові слова:
змішане навчання, платформа МІХ, дистанційне навчанняАнотація
У статті розглядається застосування однієї із популярних форм сучасної освіти для студентів інженерних спеціальностей, як «змішане навчання», яка поєднує дистанційну форму навчання в умовах сьогодення та традиційне аудиторне навчання. Розглянуто реалізацію технології змішаного навчання на прикладі курсу для студентів-матеріалознавців у Сумському державному університеті через середовище із застосуванням комп’ютерних технологій МІХ, яке об’єднує всі навчальні ресурси університету.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-08-09
Як цитувати
Говорун , Т., Білоус , О., Берладір , Х., Ханюков K., & Варакін , В. (2023). ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ У ВИКЛАДАННІ ІНЖЕНЕРНИХ МАТЕРІАЛОЗНАВЧИХ ДИСЦИПЛІН. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(3), 136–145. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17773
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.