МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ СУДОВИХ ЕКСПЕРТІВ (ПСИХОЛОГІВ І СПЕЦІАЛІСТІВ-КРИМІНАЛІСТІВ) ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ЗАСТОСУВАННЯ СКЛАДНИХ СУДОВО-ЕКСПЕРТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17770

Ключові слова:

експертна дидактика, експертологічні компетентності, профільна освіта з криміналістики, судова психологія, суб’єкт експертологічного дослідження

Анотація

У статті розглядаються  методи та підходи формування базових експертологічних компетентностей майбутніх поліцейських-криміналістів,  судових експертів-психологів, юристів-правознавців у процесі професійної підготовки у вищій школі Міністерства внутрішніх справ України з специфічними умовами навчання. Визначено експертологічні та криміналістичні системи поліцейської та судово-психологічної освіти.  Продемонстровано роль спеціально створених умов для проведення практичних занять з судово-експертних технологій (юридична клініка, криміналістична лабораторія, криміналістичний полігон, навчально-тренінговa лабораторія  тощо). Наголошено на складності вирішення проблем експертної дидактики та криміналістичної освіти в правничій сфері.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-08-09

Як цитувати

Богучарова , О. (2023). МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ СУДОВИХ ЕКСПЕРТІВ (ПСИХОЛОГІВ І СПЕЦІАЛІСТІВ-КРИМІНАЛІСТІВ) ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ЗАСТОСУВАННЯ СКЛАДНИХ СУДОВО-ЕКСПЕРТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(3), 112–121. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17770