МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ СУДОВИХ ЕКСПЕРТІВ (ПСИХОЛОГІВ І СПЕЦІАЛІСТІВ-КРИМІНАЛІСТІВ) ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ЗАСТОСУВАННЯ СКЛАДНИХ СУДОВО-ЕКСПЕРТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17770Ключові слова:
експертна дидактика, експертологічні компетентності, профільна освіта з криміналістики, судова психологія, суб’єкт експертологічного дослідженняАнотація
У статті розглядаються методи та підходи формування базових експертологічних компетентностей майбутніх поліцейських-криміналістів, судових експертів-психологів, юристів-правознавців у процесі професійної підготовки у вищій школі Міністерства внутрішніх справ України з специфічними умовами навчання. Визначено експертологічні та криміналістичні системи поліцейської та судово-психологічної освіти. Продемонстровано роль спеціально створених умов для проведення практичних занять з судово-експертних технологій (юридична клініка, криміналістична лабораторія, криміналістичний полігон, навчально-тренінговa лабораторія тощо). Наголошено на складності вирішення проблем експертної дидактики та криміналістичної освіти в правничій сфері.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.