ВИКОРИСТАННЯ ПРОЕКТНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НА УРОКАХ ХІМІЇ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17763Ключові слова:
проєкт, проєктна діяльність, хімія, технологія, студентиАнотація
У статті наведено ефективність використання проєктної технології на уроках хімії. При використанні проєктної технології на уроках хімії в учнів формуються загальні навчальні вміння – вміння контролювати й оцінювати процес і результат діяльності, обмірковувати способи й умови дій. На кожному етапі роботи над проєктом відбувається формування особистісної загальні навчальної діяльності учнів (самостійної та особистої відповідальності, готовності та здатності до саморозвитку, усвідомлення відповідальності тощо).
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-08-09
Як цитувати
Умаров, С. (2023). ВИКОРИСТАННЯ ПРОЕКТНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НА УРОКАХ ХІМІЇ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(3), 48–52. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17763
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.