ОГЛЯД ПРОГРАМ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ: ПРИКЛАД ТУРЕЧЧИНИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17760Ключові слова:
Інтернет, освіта, дистанційна освіта, дистанційне навчання, викладачАнотація
Ідея «ефективного використання цифрових можливостей» давно почала розглядатися як потреба у сфері освіти та навчання, а під час пандемії COVID-19 стала обов’язковою практикою. У цьому процесі ще раз виявились переваги методів дистанційної освіти, які можна інтегрувати у формальну або очну освіту. Дистанційна освіта – це багатовимірний процес, який включає навчання, яке здійснюється на великих відстанях і опосередковується навчальними технологіями. Дистанційне навчання, одне з віртуальних середовищ, усунуло залежність від часу та місця для окремих осіб і зацікавило стиль навчання кожної людини. Дистанційна веб-освіта стала можливою останнім часом завдяки конвергенції зростаючого інтересу до навчання впродовж життя та безпрецедентно швидкого розвитку інформаційно-комунікаційних технологій. Ці розробки мали великий вплив на викладання та навчання загалом і дистанційну освіту зокрема. При плануванні дистанційної освіти необхідно приймати рішення, які стосуються всіх аспектів системи освіти. У цьому дослідженні пояснюються програми дистанційної освіти.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.