ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ, ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17758Ключові слова:
інноваційні, інформаційно-комунікаційні та комп’ютерні технології, онлайн-формат, спеціальна та інклюзивна освітаАнотація
Порушено питання впровадження інноваційних, інформаційно-комунікаційних та комп’ютерних технологій у сферу спеціальної та інклюзивної освіти відповідно до європейського досвіду та практики. Висвітлено важливість згаданого забезпечення та онлайн-освіти в окресленій сфері.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-08-09
Як цитувати
Супрун, Д. (2023). ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ, ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(3), 8–14. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17758
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.