ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ, ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17758

Ключові слова:

інноваційні, інформаційно-комунікаційні та комп’ютерні технології, онлайн-формат, спеціальна та інклюзивна освіта

Анотація

Порушено питання впровадження інноваційних, інформаційно-комунікаційних та комп’ютерних технологій у сферу спеціальної та інклюзивної освіти відповідно до європейського досвіду та практики. Висвітлено важливість згаданого забезпечення та онлайн-освіти в окресленій сфері.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-08-09

Як цитувати

Супрун, Д. (2023). ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ, ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(3), 8–14. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17758