ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17353

Ключові слова:

дистанційне навчання, рефлексія, психологічна зрілість, самореалізація особистості, активність суб'єкта

Анотація

У статті розглянуто психолого-педагогічні особливості професійної підготовки майбутніх психологів в умовах дистанційного навчання. За допомогою методології системного аналізу визначені специфічні професійні вміння і навички: використання життєвого особистого досвіду студента, вміння самостійно відстежувати результати власної навчальної діяльності, практика саморефлексії, аутопрактики щодо цілепокладання та глибинного самопізнання. Окреслені труднощі дистанційного навчання професії на перших курсах університету та базові положення, які створюють основу подальшого аналізу психолого-педагогічних особливостей професійної підготовки майбутніх психологів в умовах дистанційної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-02-24

Як цитувати

Яковицька , Л., & Синишина , В. (2023). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(2), 443–450. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17353

Номер

Розділ

Статті