ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ДИЗАЙН-МИСЛЕННЯ В НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17345Ключові слова:
дизайн-мислення, початкова школа, технологіїАнотація
У статті розглянуто питання впровадження технології дизайн-мислення в навчання майбутніх вчителів початкової школи, яка буде сприяти розвитку креативності, ініціативності, розширенню проєктно-технологічної, дослідницької діяльності; формувати уміння генерувати нові ідеї та ініціативи; організовувати у цьому напрямку роботу з учнями, стимулюючи їх до дизайн-мислення.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-02-24
Як цитувати
Тягур , В. (2023). ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ДИЗАЙН-МИСЛЕННЯ В НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(2), 406–412. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17345
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.