ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ДИЗАЙН-МИСЛЕННЯ В НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17345

Ключові слова:

дизайн-мислення, початкова школа, технології

Анотація

У статті розглянуто питання впровадження технології дизайн-мислення в навчання майбутніх вчителів початкової школи, яка буде сприяти розвитку креативності, ініціативності, розширенню проєктно-технологічної, дослідницької діяльності; формувати уміння генерувати нові ідеї та ініціативи; організовувати у цьому напрямку роботу з учнями, стимулюючи їх до дизайн-мислення.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-02-24

Як цитувати

Тягур , В. (2023). ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ДИЗАЙН-МИСЛЕННЯ В НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(2), 406–412. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17345

Номер

Розділ

Статті