УПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ, ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ І КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ОСВІТІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17344

Ключові слова:

інформаційний простір, змішане навчання, інноваційні технології, інформаційно-комунікаційні технології

Анотація

У статті розглядаються основні характеристики дистанційного навчання у системі класичної освіти в умовах трансформації структури освітнього процесу в межах освітньо-інформаційного простору на базі СДМ «Мудл», що інтегрує комунікаційні та інформаційні сервіси, які сьогодні є найбільш природніми для сучасної молоді, у спільну єдину систему.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-02-24

Як цитувати

Тимченко , Г., & Літвінова , А. (2023). УПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ, ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ І КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ОСВІТІ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(2), 398–405. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17344

Номер

Розділ

Статті