УПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ, ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ І КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ОСВІТІ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17344Ключові слова:
інформаційний простір, змішане навчання, інноваційні технології, інформаційно-комунікаційні технологіїАнотація
У статті розглядаються основні характеристики дистанційного навчання у системі класичної освіти в умовах трансформації структури освітнього процесу в межах освітньо-інформаційного простору на базі СДМ «Мудл», що інтегрує комунікаційні та інформаційні сервіси, які сьогодні є найбільш природніми для сучасної молоді, у спільну єдину систему.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-02-24
Як цитувати
Тимченко , Г., & Літвінова , А. (2023). УПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ, ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ І КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ОСВІТІ. Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти, 1(2), 398–405. https://doi.org/10.18372/2786-5495.1.17344
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.